Mersin Büyükşehir Belediye başkanımızın Sivil toplum örgütleri buluşmaları kapsamında düzenlemiş olduğu toplantıya katılım sağladım.
Herkesi kucaklayan bir belediyecilik anlayışı ile birliğimiz beraberliğimiz daim olsun.
Toplantının açılışında konuşan Başkan Vahap Seçer, 5 yıldır düzenli olarak STK’larla bir araya geldiklerini ve önümüzdeki dönemde de gelmeye devam edeceklerini vurguladı.

.jpeg)

Yorumlar
Yorum Gönder